Czy zła praca pompy może być przyczyną Notlauftu????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartheks
    Drive
    • 2008
    • 40

    Czy zła praca pompy może być przyczyną Notlauftu????

    Czytam nie doczytanego pana Tadzia Sigma_74, za domek
  • markom
    Drive
    • 2007
    • 93

    #2
    Czy zła praca pompy może być przyczyną Notlauftu????

    Witam. Byłem u speca na diagnostyce bo mam kłopot z Notlauftem. Zacinają mi sie kierownice przy turbinie i chciałem aby coś z tym zrobił bo wywala mi "Notlauf". Gdy podpiał sie do kompa stwierdził iż to nie ejst turbina.... Nie podoba mu sie natomiast praca pompy paliwa. Twierdzi iż może to być przez pompe paliwa. Czy to możliwe????
    Załączone pliki
    Lichy

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      to sa korekty dawek wtryskow na wolnych obrotach jesli dobrze sie rozeznaje - sa w tolerancjach

      Komentarz

      • markom
        Drive
        • 2007
        • 93

        #4
        Tak zgadaza sie. Czy na ich podstawie można stwierdzić sprawnośc pompy oraz czy ma ona jakieś znaczenie na przeładowywanie turbiny???
        Lichy

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          pompe to chyba na stole sie sprawdza jej wydatek a nie przez Vag - ale moze sie myle

          Komentarz

          • markom
            Drive
            • 2007
            • 93

            #6
            Czy naprawde nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie???
            Lichy

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratoRS
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              A kto powiedzial, ze to sa zle dawki. Skala jest od -2 do +2 jak jest blisko 0 to jest idealnie. Wiec po co szukac dziury w dupie :|

              Wyjmij turbine przeczysc i potem mysl dalej, bo takie wrozenie moze trwac dlugo. Jak rozumie N75, gruszka, oraz przewody sa sprawdzone i sa w stanie idealnym :idea:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • markom
                Drive
                • 2007
                • 93

                #8
                Tak stwierdził gość w serwisie.
                Lichy

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  A oprocz tego to jest korekcja na wtryskach z kazdego cylindra, a nie na pompie :roll:

                  Nie chce mi sie teraz szukac, gdzies jest link do tematu z forum Mastesa o diagnozowaniu i tam powinny byc dokladne dane ile na wolnych obrotach na cieplym i zimnym silniku te korekcje powinny wynosic.


                  Wiesz czemu pompe chcial wymieniac, bo za pompe skasuje 1000zl i nigdy nie dowiesz sie czy byla dobra.

                  W Twoim przypadku to jest ostatnia rzecz jaka warto ruszac w tym aucie.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • markom
                    Drive
                    • 2007
                    • 93

                    #10
                    Dziękuje Ci Maicroft za odpowiedź. Mam też prośbe... jeśli kiedyś znajdziesz chwile czasu to proszę Cię o te dane. Jeszcez raz dziękuje za podpowiedzi. Pozdrawiam
                    Lichy

                    Komentarz

                    Pracuję...